top of page

OFTE STILTE SPØRSMÅL

  • Jeg vil bestille en plante som skal sendes i posten, hvordan går jeg frem?"
    For sending av planter i posten fyller du ut et skjema hvor du fyller ut personopplysninger og ønskede varer. Gå inn på "BESTILLING > POST" i menyen for å finne skjema til utfylling.
  • Er det trygt å få tilsendt planter i posten?
    Vi pakker plantene godt inn og det pleier å gå veldig fint med forsendelsene vi sender. Likevel er det sånn at forsendelsene er kjøpers risiko.
  • Hva koster det med frakt for sending av varer i posten?
    Det koster 200,- for frakt (inkludert emballasje) for varer under 10 kg uansett hvor i Norge pakken sendes til. Antall varer som er mulig å få tilsendt, avhenger av størrelse og vekten på varene det er snakk om.
  • Har dere andre planter enn det som ligger ute på hjemmesiden deres?
    Utvalget av de grønne plantene som er oppført på hjemmesiden oppdateres jevnlig. Når det gjelder sesongens planter, stauder, trær og busker har vi kun valgt å legge ut en begrenset oversikt av varer vi pleier å ha inne. Dette fordi utvalget kan variere mye fra dag til dag.
  • Kan jeg bestille flere planter på en gang?
    Ja, men dette vil komme an på størrelsen og vekten på plantene. Fortell oss om hvilke varer du ønsker deg i vårt kontaktskjema og vi svarer deg hva som er mulig.
  • Hva hvis planten blir skadet i forsendelsen?
    Vi pakker planten så godt vi kan, men forsendelsen vil gå på kjøpers risiko. Altså vil skader som skjer underveis i posten ikke gå på vårt ansvar.
  • Når jeg bestiller varer, hva slags opplysninger må jeg oppgi?"
    Når du bestiller varer må du oppgi: Navn, mobilnr, adresse og hvilke varer du ønsker tilsendt.
  • Hvordan gjøres det med betaling for varene jeg bestiller?
    Vi tar imot betaling både på Vipps og ved innbetaling på bankkonto. Vipps: 74686 Kontonummer: 1602.56.79605
  • Hvilke dager sender dere varer i posten?
    Vi sender vanligvis på mandager og tirsdager.
bottom of page